torstai 23. syyskuuta 2010

Sweet dreams....



Näin se alkaa pian olla tämäkin päivä pulkassa. On ollut hieno päivä. Olen saanut tehtyä monta asiaa jotka saamattomuudestani johtuen ovat olleet mieltä painamassa. En sittenkään taida olla aivan toivoton tapaus.
Pitemmittä puheitta toivotan kaikille hyvää yötä. Harjoittelen tässä jos osaisin vielä liittää musiikkia ja kuvankin.

Em

Hiljaisuus on äänistä ylivoimaisesti paras
Hiljaisuutta ei ole olemassa ja siksi me emme tule toimeen ilman sitä
Ilman hiljaisuutta ei kuule sitä ainoaa ääntä jota on syytä kuunnella: hiljaisuutta
Se kertoo mitä tehdä ja minne mennä ja miksi ja mitä muuta me emme janoa täällä kuulla
Milloinkaan emme kuule toisiamme niin hyvin kuin hitaina hiljaisina iltoina kun istumme pitkään kaksin ja kuuntelemme hiljaisuutta.

- Tommy Tabermann

4 kommenttia:

  1. Olen samaa mieltä kanssasi hiljaisuudesta. Kaupunkimaisema ja kerrostalot on väliin niin ääniä täynnä, että on aivan pakko painua mökille hiljaisuutta kuulemaan. Varsinkin Kettukalliolla voi kuulla omat ajatuksensa. Siksiköhän suomalaisilla on niin paljon mökkejä? Tosin monilla mökeillä pauhaa radiot ja telkatkin. Onneksi omat naapurini ovat yhtä "hiljaisia" kuin itsekin olen. Ei telkkaa, joskus uutiset radiosta.

    VastaaPoista
  2. Kiitos AnnaY

    Olenkin saanut viettää viikonlopun ystävän kanssa joka hänkin pitää hiljaisuudesta.....

    VastaaPoista
  3. Itse olen aina rakastanut hiljaisuutta varsinkin työn tai/ja hälinän jälkeen ja monesti muutenkin, ehkä olen tottunut siihen...

    VastaaPoista
  4. hiljaisuus on ihmisen suurin voimalähde kun kuuntelemme sitä.. ihania biisejä sulla mä tykkää näistä kaikista, oon kattonu tuonkin moneen kertaan mikä ei nyt kuulu..

    VastaaPoista